Time for an update!

Herregud det här håller ju verkligen inte! Här måste det ju skrivas någonting. Nu när föräldrarna är tillbaka på jobb börjar vi få krav på någonting att läsa mellan fikarasterna. Bristen på uppdatering beror väl i förstahand på att vi inte har haft nåt internet i lägenheten de senaste helgerna men också beror det på att det inte händer allt för mycket här. Det är mest jobb hela dagen och sen tv-koma i varsin soffa när vi kommer hem. Men någonting finns det väl att berätta...

Jag (Liza) var ju ensam här i lägenheten en hel vecka och tro det eller ej men jag överlevde. Lyckades laga mat och allting! Under den veckan fick jag även ett samtal till min svenska mobil från ett visst 0253-nummer. Det var Idre som ville att jag skulle komma på intervju under v.38 när jag ändå ska upp. Så nu är biljetten bokad, jag kommer hem till Linköping lördag den 12 september och drar till Idre tisdag den 15 september så den som vill boka in en date kan göra det nu!

Förövrigt rullar det på på jobbet. Nu är det slut på ferien så det är dags att komma igång med lite rutiner igen vilket är skönt. Kul med nya utmaningar nu när det är ett par barn som ska börja och man får lite mer ansvar.

Annars har vi funderat på att fixa fest för de på jobbet och lite annat folk vi känner här och eventuellt en kräftskiva, kanske i Lilleström om vi får klartecken från dem.

Anna köpte btw en ny kappa när vi var på stan i förra veckan, ska se om jag kan ta en bild av henne i den så ska vi lägga upp den så ni får se exakt hur snygg den var!

Ja det var nog det jag kan komma på så långt....ska försöka bli bättre på att uppdatera, även om det inte händer så mycket spännande. Bara internet stannar kvar så!

Puss för nu
/Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!

2009-08-19 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0