vakna innan du lämnar huset

Jag har nog blivit lite väl bekväm med att bo granne med jobbet. Jag var verkligen för trött när jag gick från lägenheten i morse ändå hade jag senvakt idag. Jag åkte ifrån både mobil och nyckel.

Bästa citatet idag: så du är singel, de är nice till sommaren.
Inte syftat på mig utan någon som blev de nygligen, men vi hade 8 minus ute de är ju verkligen sommar nu =)
Jag undrar hur många som är vakna. Liza nästa gång vi snackar ska jag ta hela storyn.

Annars gjorde vi julkort och satte upp en gren med julpynt på avdelningen idag, jag börjar faktiskt få riktigt härlig julstämning tackvare mina kärra barn. Har ni någon än??

Njut av december

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men lilla du! Det kommer bli skitbra! Med nya rummet och allt också, tänk vilka möjligheter! Saknar dig med och all god mat =) PUSS!

2009-12-08 @ 21:16:24
URL: http://detvillbaraut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0