Unskyld

Det har varit dåligt med uppdatering på sistone, orsaken ær att vi alla har jobbat de sista dagarna och i helgen så førsvann jag hem till Sverige før att fira båda mina syskons fødelsedagar och tydligen så rymde internet från vår lægenhet igen... Passar på att skriva en snabbis på pausen på jobbet medan barnen ær ute i snøn och leker. Jag hoppas på att internet bestæmmer sig før att komma tillbaka idag så att vi kan uppdatera ordentligt och kanske æven lægga upp lite bilder från helgen...

Denna vecka jobbar både jag och Anna på barbehagen hela uken och idag ær vi dessutom en man kort så det ær lite extra utmaning. Kertin ær ledig hela veckan tror jag...hon ska i alla fall på førspel på lørdag. Tror jag låter henne berætta mer om det.

Ha en underbar dag i snøn som verkar ha kommit æven till Østergøtland och resterande Sverige också!


 


Puss och kram från Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0