Dagens kvæll

Det ska bli bio frammåt natten. Jag, Liza och Jonte ska på Colosseum, som ska vara Oslos størsta biograf, och se Harry Potter. Sitter just nu och funderar på ifall jag verkligen har sett den sista innan den hær filmen... Får nog læsa på lite så jag slipper fråga hela tiden vad som hænder och varfør. Det brukar kunna bli så annars... Efter igår, nær vi såg "Pajræts off tæ karribejan" ær det faktiskt lite førvånande att de vill ha mig med. Men råkar man somna i en film så ær det inte så konstigt att man blir lite lost, fast man har sett den førut...eller? Førdelen med bio ær ju att man inte gærna pratar så mycket, så det blir nog bra.

Førresten tror jag att jag har fått musarm pga datorn på jobbet. Det ær inte bra. Obehagligt också før det værker omysigt, så nu skriver jag bara med vænsterarmen.

I dag ær det måndag och det kommer bli en vecka full av packning och stædning. Vi tænkte leta efter lite "Rent hus"-klipp før att bli inspirerade =). Men først ær det film som gæller.
SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0