Bland CV:n och nattliga äventyr.

Shit vilken dröm jag hade i natt... Den innehöll allt från promenader med nära, kära och döda och konstiga telefonsamtal till en pågående våldtäkt i en lastbil och ett kändismöte med den danske bonden jag skrev om igår. Jeesees...

Morgonen på Turbinveien 7 började med ganska fet frukost innan våra hyresvärdar kom på besök vid 10. Vi skrev om några papper, kollade på avloppet och ugnen som spökar ibland och fikade lite. Nina hade säkert jättekul i soffan... Nej, men hon och Anna gör stan nu så de hittar nog på något skoj. Liza sitter hemma och knåpar på ansökningen till Idre Fjäll, referenser hit och meriter dit. Verkar sjukt lovande. ATT hon kommer bli antagen!

På tal om skoj. Vill ni vara med om något spännande så ska ni läsa Mange Schmidts blogg på Nyheter24. Läs den från början. Det är bara 20 korta inlägg och ni kommer få uppleva något mycket intressant, bland annat hans passion för köksknivar...

Fick antagningsbesked från Studera igår och vill jag studera till hösten så måste jag till Göteborg. Kom in på en kvällskurs i rättspsykologi och distanskursen i Kriminologi vid Stockholms Universitet. Nu är det bara att bestämma sig då... Fast man kan ju läsa kursen på distans även i Stockholm och hitta nåt extrajobb...

"It's not eazy, is it?" /Fat Fighter-Marjorie i "Little Britain"



I kväll blir det utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0