En litet blogginlägg till ljudet av "Soff-i-propp" med Hjalle & Heavy

Jaa, man kanske ska skriva lite här innan man går till jobbet. Första dagen jag ska jobba själv. Tyvärr tror jag att det kommer bli ganska nervöst och tråkigt. Men hellre att det är tråkigt i fyra timmar än att saker går åt pipsvängen (för att uttrycka sig finare).

Igår hade jag inte så värst mycket att göra på förmiddagen så jag lärde mig spela gitarr, eftersom Jonte av någon anledning har parkerat den i ett av våra sovrum. Tack! Det är sjukt kul och på kvällen satt jag och Liza och körde allt ifrån Mando Diao och Håkan till Winnerbäck och Björn Rosenström. Kul att utvecklas lite fast mina fingertoppar nog helst skulle varit utan...

En annan sak jag har roat mig med är att klippa mig. Kanske ser lite fult ut vid första anblicken men jag tycker att det är snyggt och lite nyskapande... Komentera gärna!


Nej nu ska jag borsta tänderna. Ha det dødsfett tills vi hörs nästa gång!

Pöööööss!











Oh you fools...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0