LK fritt

Så vad händer i Oslo när LK är borta??

De blir otroligt mycket plats och tid att ägna åt engelska studier, ungar och självklart choklad för att orka de två först nämnda.  Annars har jag slutat att använda tekniska prylar som diskmaskin och dammsugare, jag roar mig mest med att äta även delar av dessa ting.  Något som än används flitigt i den här trappuppgången är falska brandalarm, men än så länge har jag slupigt en till tidig morgon väckning så de får jag väl tacka för, men söndagen har ju inte varit ännu så vi får väl se vad som händer. Pappa lär väl vara glad att den fungerar i alla fall.

 

En annan sak som börjats använda är SVTplay vilket faktiskt inte är så dumt.

 

Ha de bra   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0