Mmm, kall köttfärssås...

Nej, det är inget fel på vår spis. Jag orkade helt enkelt bara inte att värma gårdagens rester, och det var gott ändå. Festivalträning kan vi kalla det. Ja, det är ju klart nu att både jag, Liza och Evelina skall till Peace & Love för att jobba som funktionärer. Loger, utsmyckning respektive säkerhet. Fett nice! Ska kolla på ett avsnitt av "Robinson 2009" nu innan jag drar till jobbet. Då har vi bara 7 avsnitt kvar innan lördagen. I-landsproblemet är liksom att man inte kan läsa Aftonbladet på jobbet annars. Eftersom man då får reda på vinnaren för tidigt. Jalla, jalla! Föresten har jag kommit på vad jag ska införskaffa innan jag flyttar hemifrån nångång. En DVD-box med "Sabrina-tonårshäxan". Fett värt att slökolla på om man känner sig ensam, tror jag...

Nej, Robinson var det och sen långhelg (förutom 6 timmar imorrn), med födelsedagsfirande och BIELLA! FETT!

Bäst jag slutar innan jag fettar ned er allihopa med ett av de uttryck Stockholmarna fortfarande tror är "inne".

Pöööss!
/ Cursed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0