Schteek, schteek, schteeeeek på takterassen

Idag har jag jobbat första dagen på Joker. Har haft världens bästa lärare, så det har gått jättebra =). För er som inte vet har jag fått en 50% tjänst där till december.

 När vi slutade klockan 1 gick jag bort till dagiset för att prata med de där eftersom Anna berättade att de eventuellt vill erbjuda mig en 100% tjänst på samma avdelning som hon jobbar på. Den tjänsten blir ledig om ca 2 veckor så jag kände att jag måste säga att jag fortfarande är intresserad av att jobba där. Sagt och gjort. Charlotte sa att de absolut hade tänkt på mig och att tjänsten blir ledig den 15 juni. Hon skulle prata lite mer med chefen och sen ringa mig. Så risken är stor att jag kommer säga upp mig redan min andra arbetsdag på Joker. Rekord?? Läskigt är det i alla fall.

För övrigt har jag nu fått jobb på Peace and Love festivalen som utsmyckare så jag ska jobba före festivalen med att fixa belysning och måla sånt.

Eftermiddagenhar spenderats iförd bikini på takterassen. Schteeeeeeeeeeeeeek!!


Puss från Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0