Oslo är soligt idag, också!

Hej dagboken! Idag ska jag och Lill-Åke ut och leta grodor och spana på tjejer.

Jag, Kerstin, har tid över, då blir det så... Ska iväg och jobba 16 men började min dag tidigt med powerwalk med Liza så jag har några timmar att slå ihjäl. Det gör man genom att kolla Stockholm Live på Youtube. Blir sjukt sugen på Stand up-kryssningen vi ska på i helgen! Raw Comedy Cruise - sjukt pepp!

Lite nyheter på jobbfronten har vi också, men det får Liza berätta om annars går hennes mardröm i uppfyllelse.

Skit, nu försvann allt jag skulle säga.

Ska gå och leta efter det...

Häromdagen hittade jag ett litet smakprov på att norrmän kan ha lite humor ändå. Vascheeguu!



Japp det var det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0