Avskedsfest/Utflyttningsfest

Lägenheten klarade sig från att bli totalt trashad som tur var. Men vi var i alla fall några fler än de 5 (inklusive oss 4) som enligt Facebook skuklle komma hit. Det var en väldigt lyckad kväll enligt mig, förutom att jag missade bussen in till stan eftersom jag inte riktigt fattade vad som hände, och inte riktigt ville lämna någon efter mig hemma. Så Anna och Amin(från jobbet) åkte in till stan själva. Men det verkar som vi hade det bra på varsit håll i alla fall. Jag var helnöjd med kvällen även fast den enda av gästerna jag hade träffat förut var Martin Phil. Ja förutom Jonathan då... Nog sagt, här kommer bildbevisen:










Tack för bilderna Ida! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0