Början på slutet

November har precis börjat och ändå känns det som att tiden bara rinner iväg och att det snart är slut. Det är dags att börja packa ihop lägenheten och fundera på vad som ska vart. (En del till Linköping och resten till Idre) Tror att jag först idag under min 7½ timmar långa bussresa hem från Lund började inse att jag faktiskt åker om 3 veckor och att Idre kommer vara mitt hem under de kommande 5 månaderna. Det är så sjukt läskigt och overkligt, men samtidigt tror och hoppas jag att det kommer bli något av det roligaste jag gör i mitt liv.

Jag har också insett att jag inte ens har börjat fundera på vad jag ska ha med mig dit och vad jag absolut inte behöver. Jag måste också bestämma vilken väg jag ska åka från Oslo och kanske kolla upp hur lång tid det tar att köra ungefär. Fick med mig en karta från Lund så nu är det bara att börja planera. Sen vill jag starta en ny blogg också...känns lite fel att fortsätta skriva här, det får vi överlåta till Annna =) Är det någon som har nåt bra namnförslag på en blogg?

Sådär nu har jag fått lite utlopp för min panik över min brist på insikt att jag ska flytta.....Jaha, så att eh......Annars då?
JO! Jag har vart i Lund i helgen och träffat hela familjen. Och då menar jag verkligen hela! Det var mamma, pappa, Emma, Oscar, Martin, Clara och mormor. På lördagen blev det shopping i Malmö, där inhandlades en del bra-att-ha-i-Idre-saker och så åt vi pizza till lunch Mmmm. På kvällen var det familjekamp i Bowling där till och med mormor deltog till viss del. Eter det blev det middag hos Emma och Martin och efterrätt hos Oscar och Clara. Imorse gick vi en tur i Lunds centrum och tittade på gamla hus innan vi parkerade oss på ett café för att äta lunch innan min buss gick tillbaka till Oslo. Om ni vill se bilder från helgen kan ni gå in och kolla på Facebook där min bror har lagt upp bilder redan. Jag tog inte så många bilder men någon kommer kanske upp här.

Fick chans att prata med Kerstin i telefon ganska länge medans jag satt på bussen, i alla fall tills min telefon dog. Ska bli sjukt kul att åka och hälsa på henne och Carro nästa helg! Jag hoppas att ni alla läser om hennes äventyr i Göteborg på hennes blogg: http://detvillbaraut.blogg.se

Nu ska jag sortera min del av tvätten och kanske packa upp lite.
Peace out

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Liza_15.blogg.se

Kjamizzz.blogg.se

Azzåbaahdaaaah.blogg.se

seriösatsistan.blogg.se

minvänsbraiganamnförslag.blogg.se

dinmamma.blogg.se

iögat.blogg.se



Pözz

2009-11-09 @ 21:56:39
URL: http://detvillbaraut.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å vem vann i bowlingen???

2009-11-11 @ 11:44:31
Postat av: Cursed

Ja, ska återkomma när jag hört av Stefan och ringt den där tjejen.



Välj en partner släck i logen

Stänger av min väckarklocka

Stämmer oss en gång om året

länge leve, ähh vi kör igen

Välj en partner släck i logen

Stänger av min väckarklocka

Stämmer oss en gång om året

länge leve våldtäktslåten



Pöööözz

2009-11-16 @ 14:58:31
URL: http://detvillbaraut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0