FREDAG!!

Äntligen fredag! Fast den verkar inte bli riktigt som planerad för min del. Blir ingen middag och antagligen ingen kladdkaka heller, i alla fall inte i Majorstuen. Men jag får väl se fram emot middag och mys med brudarna istället. Kanske till och med blir kladdkaka här hemma. Får hoppas att det blir tid till film i Majorstuen en annan dag eller senare ikväll.




Nu har jag också lyckats se klippet från Postkodlotteriet. Det visar sig att det visst låg på den länken jag har fått av alla. Nämligen denna: http://tack.postkodlotteriet.se/
Problemet var bara att min dator inte visade hela sidan missade jag det som stod längst ner på sidan, nämligen "Se TV-klipp" Så nu hoppas jag att alla andra också hittar det och at det bara var min dator som inte ville visa hela sidan. Annars är det bara att ni fixar helskärm på internet (F11). Om ni vill veta mer om Astma och Allergiförbundet och deras arbete kan ni gå in här och läsa om det.

Så här god efterrätt får man på deras kongresser i alla fall...mmmmm....



Imorgon åker vi till Lillestrøm för att fira Halloween ihop med Sanna, Sansa och Emma Hedin som är på besök i Norge över helgen. Hoppas få med oss kameran dit så vi kan lägga upp lite mer bilder här.

Bara för att det är fredag kommer en liten film till bara för att det var så länge sen.


 

Ha en bra fredag och glöm inte

DANSBANDSKAMPEN imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0