Musarm vs Afrodansarm?

Idag var det bara att springa till bussen efter jobbet för att hinna till Afrodansen på Friskis. Jag (Liza) som aldrig har testat det förut tyckte det var väldigt spännande. Men det går inte att komma ifrån att det ser ut som ett sektmöte när alla sträcker upp händerna och ser lyriska ut i takt till musik. Håller alltid på att börja skratta när jag kommer på det. Försök själva att hålla er för skratt nästa gång ni är på ett gjympapass och alla gör saker i exakt samma takt som om de vore i trans.

Efter halva passet ungefär upptäckte jag att jag hade jätteont i armbågen, måste ha överansträngt den när jag gjorde "titta på klockan"-rörelsen (vilket iofs är en ganska konstig rörelse i Afrodans kan man tycka.) eller så har jag lyft för mycket barn. Ont gör det i alla fall. Men jag antar att det bara är att försöka vila den så mycket som möjligt.

För övrigt låg våra Winnerbäck-biljetter och väntade på oss i brevlådan när vi kom hem från träningen. Så nu har peppen börjat. Han skrålar för full hals här ur Jontes högtalare i lägenehten.

Ikväll blir det Grey's Anatomy under varsin filt i soffan och sedan jobb resten av veckan. På fredag är det FN-dagen, då ska vi samla in pengar till en pojke i Nepal på dagis. Vad ska ni göra? Annars har vi nog inga direkta planer för veckan. Anna åker hem och skriver högskoleprov över helgen. Hon håller på att packa ihop lite grejer just nu. Lust att hjälpa henne? Vad kommer hon glömma packa?? Skriv en komentar så hon får med sig det!

Vad gör ni annars då? Bilen går bra?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Anna brukar ju ha lätt för att glömma legitimationen när hon ska ut på krogen, så varför skulle hon komma ihåg den för att åka till sverige o göra högskoleprovet?! :P

2009-10-20 @ 22:32:12
Postat av: Pappa

Kollar bil i helget - hoppas vi.

2009-10-21 @ 10:43:46
Postat av: X

Tänk på min mamma!

2009-10-21 @ 14:49:24
URL: http://detvillbaraut.blogg.se/
Postat av: carro.

biljetter, och någon slags specfikation på var hon ska byta någonstans..

2009-10-21 @ 15:40:17
URL: http://barbiefatal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0