Nu kanske

Nä som ni förstår fungerade inte internet i måndags sen när jag kom hem. Det var nämligen så att internet dog i hela Kvaernerbyen vid 4-tiden på måndagen och kom inte tillbaka förrens fredageftermiddag. Men då fanns det inte i lägenheten. Men nu har det fungerat i stort sett hela dagen.

Igår var vi ute med Ida och Fanny. Vi hamnade på Grünerløkka på en bar. Var riktigt mysigt och de spelade sjukt bra musik. Typ Mando Diao och sånt hela kvällen. Vi besökte också en efterfest i typ 5 minuter innan vi ångrade oss och tog en taxi hem.

Idag har det vart ruskväder hela dagen, så efter en ordentlig sovmorgon har vi slappat hela dagen.

Men nu orkar jag faktiskt inte skriva det där långa fina inlägget som jag har lovat. Det får bli ännu en "cliffhanger". Sorry! Men imorgon! Imorgon SKA jag skriva det. Jag lovar (om inte internet försvinner igen...peppar, peppar)

Puss o go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0