Om det står på bloggen är det sant(?)

Återstår att se men om jag skriver det här så MÅSTE jag ju göra det so here goes:

Jag var inne på Friskis hemsida och hittade att de här i Norge säljer klippkort på 8 gånger för 900kr. Perfekt för mig som tänkte att jag skulle träna ca 1 gång i veckan den tiden jag har kvar i Oslo. Ödet vill att jag ska träna så nu är det bara att sätta igång!

Förldramötet gick bra för er som undrade. Känns också som att det börjar bli lite bättre stämning mellan oss på jobbet också och att vi kan prata bättre med varandra. Sen får vi bara hoppas att allt som sägs blir gjort också. Men det känns ändå ganska trist när man sitter och pratar om vad vi ska göra framöver på barnehagen och så helt plötsligt inser man att "jag kommer inte ens vara här då". Är så mycket av det vi pratar om som jag har lust att göra. Bara det att missa Lucia och Julfesten känns jättetråkigt. Jag kommer liksom inte få någon ordentlig avslutning på det hela. Åh jag känner redan nu hur mycket jag kommer sakna alla barnen! Sen kommer det bli nya barn hela tiden...men det blir nog bra det också.

Idag ska jag försöka gå och lägga mig lite tidigare och sova bort förkylningen. Men först blir det en kopp te.

Sussa gott å vakna torrt!

Kommentarer
Postat av: snutte...sussi....???

Ååååååh jag blir FRUSTRERAD! Skulle skriva det där som Berts mormor sa när han skulle sova, och det skulle bli en jättefin kommentar, men men.... Kul att läsa anyway!! Ta kort på skrietplatsen! Pöööss!!

2009-10-14 @ 22:15:11
URL: http://detvillbaraut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0