Sorry folkens

Länge sen det kom en uppdatering här. Ledsen för det, men har inte hänt så mycket att skriva om...

Helgen som gick var Anna hemma i Linköping för att skriva högskoleprov och jag var på löningspils med jobbet i fredags. Lördagen spenderades med storstädning och film för min del. och på söndagen skulle vi haft visning här men det blev inget. I alla fall var jag och tränade ett medelpass själv. Det var riktigt bra, känner att jag behöver styrketräningen ;P Sedan blev det lyxmiddag när Anna kom tillbaka på kvällen.

Den här veckan har vi hittils varit en man kort på jobbet så det har varit lite hektiskt men vi hann ändå med ett träningspass igår och idag börjar faktiskt träningsvärken komma krypande på riktigt för första gången. Idag kommer Idas mamma och lillebror på besök, och imorgon blir det nog ett aerobics pass. På fredag blir det antagligen filmmys.
Ja det var väl allt för denna gången...helgen som kommer berättar jag mer om en annan gång.

Just det! I fredags var det ju FN-dagen och vi hade insamling med alla föräldrar på jobbet. Det gick väldigt bra, vi fick in 8000 kronor som ska skickas till Nepal.

Dagens fakta: Man har inte träffat en hurtig Friskisledare förrns man har träffat en hurtig NORSK Friskisledare.

Veckans TV-kändis: Tydligen jag. Jag syns tydligen i inslaget om Astma och Allergiförbundet i Postkodmiljonären den här veckan. Har inte kunnat se det själv men jag hoppas det är bra.

Puss och kram
Liza

Kommentarer
Postat av: Mamma Inger

Fungerar inte länken jag skickade?? Gå in på postkodslotteriet och klicka fram utdelning.

http://tack.postkodlotteriet.se/

Lycka till.

Kram

2009-10-29 @ 08:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0