HERREGUD!

vAD HÅLLER JAG PÅ MED?? (Använder Caps Lock??) Jag hade ju lovat mig själv att skriva ett låångt inlägg om Idre med massa bilder och allt men jag har faktiskt inte hunnit den här veckan. Har vart så mkt annat att tänka på. Imorgon drar jag till Göteborg och Kerstin direkt efter jobbet och på Måndag får vi 2 nya medlemmar i hushållet här på Turbinveien.

Ska bli väldigt kul, men jag får nog skylla på det att det inte har blivit nån uppdatering. Ska försöka hinna med en ännu längre uppdatering nästa vecka. Där jag får med helgen och en presentation av Ida och Fanny också. Och kanske en och annan bild från bröllopet som Anna är på i Tyskland denna helgen. Jaa en massa på gång som ni hör men nu är det dags för sängen!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0