Resa långt bort

Mina barns föräldrar alltså inte jag ... ska lämna in semester till 12 april
vilket innebär att jag också ska söka ledigt väldigt snart ... därför sitter jag och drömmer mig bort var jag vill resa för de är de jag ska den här sommaren resa och jobba =)

första ledigheten i slutet av april går till oslo =)
min mamma kommer hit över valborg

en och en halv går till 13-17 maj då jag är ledig men fortfarande inte vet vad jag ska göra

andra går till Barcelona men sansa förmodligen den 27-30

tredje går till svalbard och elvira håller på och kollar när hon kan och de finns rimliga flygg

fjärde och bästa går till 23 juli då jag förmodligen om jag får ledigt sista veckan har mit sista arbetspass i norge för denna gången man ska aldrig säga att man inte kommer tillbaka

så hinner jag att gå på den ökända kräftskivan som jag missa föra året. missat två av tre hehhe

femte går till 2 augusti ca då jag åker med min syster och rebeca på en sista minuten förmodligen till grekland rebecas önskan.

sen vill jag att alla kära läsare som vill komma till oslo/lilleström ska göra de
prata med mina hyresvärdar om när dem inte har hotelet helt uppbokat så ska nog allt gå bra =)

ta hand om er !!

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej! Ja jag lever, men orkar typ aldrig sitta stilla framför datorn tillräckligt länge för att använda datorn. Du jag kommer gärna och hälsar på dig över 17 maj om jag får :) Har absolut ingenting planerat efter valborgshelgen än så länge... Hoppas allt är bra med dig, och med barnen på dagis! Du får ta och hälsa till dem!



Puss och kram

2010-04-07 @ 21:55:33
URL: http://minturnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0