spining efter en dag på jobb

I dag var jag tom på bran 20 i 5 så jag fick städa nere i garderoben. När jag sen var färdig och gick upp var kl 5 på 5 och alla barn ska hämtas innan 5 och det fortsatt 6 barn kvar. Jag blev riktigt sur. Dock har jag snälla koleger så jag fick gå så jag i alla fall räckte bussen 21 över 5 då var ingen va de barna påkläda. Vill bara räkomendera alla som har tängt att skaffa barn att tänka på dagiset som en butik. Man kan inte börja pröva något i provrummet kl 5 om de stänger 5. Då står du i kassan eller är på väg till dörren. Alltså kan du inte hämta ditt barn 2 minuter i 5 för du ska kläpå dem också.

Hur som så hade jag med träningskläder så jag åkte på spining och fick en underbart utmatande pass på 60 minuter. Jätte bra tryck i musiken, jag gick till och med halvägs och fylde på vattnet för att jag hade vist drukigt förlite, men sen var de bara och köra fult ut.

De har dessväre varit jätte tråkigt väder med massor regn hos oss idag men jag hoppas på bättre när jag vaknar i morgon. Jag får väl se de posetivt som liza brukade säga polen försvinner =9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0