Lista

Föra veckan gjort jag en lång lista på vad jag skulle göra med 8 pungter så här långt  
Faktura
posten dosa
städ schema
Tandläkarn
stockholm uni maila
ipod ladda ner itunes
kolla sista minuten
sas biljet till svalbard

de två första är av klarade jag föra veckan, nu måste jag bara betala liza =)
den tredje drar jag mig för att de är jag som måste fixa men vi får väl se
idag har jag mailat svenska tandläkarn så får jag se va de säger
sen har jag börjat skriva på ett mail till en samordnare på karolinska institutet i stockholm för att få mer info om den utbildning jag vill läsa i höst som är socislantropologi
så ladda ja ner programet så får vi se om jag får igång den här lilla saken att sätta musik i mitt headset är sönder till mobilen och jag vill ha musik
så har jag konstaterat att jag måste vänta till i sommar för att åka till svalbard, jag och elvira får inte ihop våra scheman, så om någon vill göra något mellan 13-17 maj med mig så hör gärna av dig snarast så bokar vi något, jag är helt leddig under dessa dagar.
så har jag också börjat kolla på resmål att åka på en sista minuten i början av augusti med min kärra syster Emma och Rebeka 15 år från Övertånio. Hon vill åka utomlands och fick inte det med tjej kompisar så hon får åka med oss i stället =) jag önskar någon hade gjort de för mig när jag var så gammal =p Óm ni har några förslag i grekland dit Rebeka vill så är jag glad =) annars om ni har något annars bra som inte är de landet så går de om du motiverar gott nog =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0