Museer och turister...

man upp täker dem med hjälp av varandra och en kamera.
Idag när jag skulle till träningen så gick jag min vanliga gata ner till träningcentret. Jag brukar dock inte så ofta tränar lördagar men hur som helst. Jag har i alla fall gått den här gatan ungefär 8-10 gånger. Dock har jag aldirig tänkt på vad det igentligen är för byggnader jag går förbi. Idag var det turister som stog och tog kort framför tre olika byggnader under vägen, som alla visade sig vara olika museer. De kändes galet, av så många anledningar.

1. Tre museer på en sträcka av 1 km
2. jag har missat dem alla
3. varför vill man ha ett kort på ett konstmuseum. (ok med nobelhuset och sånt, men de kändes som att här tar vi ett kort de står museum)

Vi har plus två grader idag, de gör ingen glad, vintern kommer ju inte ta slut fast visa vill de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0