Trevlig svensk helg ;)

Så har jag då varit hos Lotta igen och klippt mig härligt att sätta sig i stolen och bli ompyslad och gå därifån nöjd.






Sen var det helgens stora höjd pungt på kvällen After Dark Show. Jag har aldrig sett någon sådan show förut. Det här var riktigt bra och riktigt kul. Det var Krister Lindalf och Babsan och 4 killar, plus 4 killar till som var drag queens. Krister Lindalf är verkligen duktig på att sy, sminka och byta om. Han hade gjort alla kläder i hela showen och det måste ha varit bara upp till 100 kläningar för hans del. Han gjorde ett internationelt numer själv på cirka tio minuter då hade han säkert upp till 15 kläningar och var lika många olika kändisar med peruker.








Annars så åkte jag och mamma och simma i gårmorse. Det var helt underbart jag har verkligen saknat de. Jag fick sen bruka sex och en halv timme på tåg tillbaka till oslo. Under tiden fick jag höra att sverige tog GULD i OS. Grattis till Charlotte Kalla!

En annan jobbig sak som hände idag var att vi fick besked att man inte får dricka vatten i oslo området på tre dagar om man inte kokar de först de är bakterier i de.  

Njut av erat vatten i kran

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fiiiiiiiiiiiin frisyr!!!!!!! Äckligt med vattnet! Blä! Hoppas det löser sig! Puss!

2010-02-16 @ 21:23:13
URL: http://detvillbaraut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0