ÖL, ÖL; ÖL

Pricis så var de igår kväll. De var ÖL överallt och då menar jag inte att Anna hade spillt över hela lägenheten. Nej nej de skulle väl aldrig hända mig ;)

Jag var på en ny pub i linköping med Maria I, Sandra hennes kollega och Charlotte. Den här puben hade ca 145 olika ÖL sorter. (Maria rätta om de var mer) Hur som hälst det var sjukt mycket, jag som brukar ha problem att välja annart, ojoj. Jag startade i alla fall dem en körsbärs ÖL den som kommer ihåg var och när vi drak de senast får gärna komentera =) Sen gick jag helt på hur glaset gick ut för att bestäma nästa runda. Glasset satt i ett träställ för glasset var format som ett timglass. Vi prata om de att den är nog inte så smart att beställa sent på kvällen, man kan lätt glöma bort stället och att glasset var cirkelformat i boten. Det var en lyckad och trevlig kväll. Tack tjejer =)

Nu ska jag klippa mig =)


Kommentarer
Postat av: Maria

De fast 45 sorter på tap, o 130 sorter på flaska. :D så ganska så bra utbud kan man säga. Tack själv tjejen. jag hade väldigt trevligt.

2010-02-13 @ 20:15:10
Postat av: Liza

Åh körsbärsölen i Bryssel! Det var gott!Vart ligger det här nya stället? Får man se bild på den nya frisyren sen? puss

2010-02-13 @ 22:17:46
URL: http://minturnu.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Åh, är du i storstan? Stannar du längre eller åker du hem till veckan? Andra Avenyn ja... Jag vet faktiskt inte. Antingen är det ingen som man vet eller så tror jag att det är Markus för han hade ju sådana handskar som man såg när hon blev överfallen... Mmm. Spänningen stiger! =)Vad tror du??

2010-02-14 @ 14:57:39
URL: http://detvillbaraut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0