Byfest

Det har varit byfest här i lilleström i helgen. Vet inte vad jag ska likna de med men en dålig mindre ljungsbromarknad med en scen i stället för tivoli. Jag var vid scenen med sansa och drack öl i torsdags kväll men skulle jobba dagen efter så gick tidigt hem igen. Det var något norskt gammalt rock band som hete Hemilis (tror jag) inget jag tyckte var något vidare.

På fredagen var jag och drack öl med Linnea och Erik i stället eftersom sansa jobba, då spelade Donkyboy, ni kanske känner igen "samtimes eller ambition"  är helt ok i alla fall men då öste regnet ner så tack för att de fanns öltält =)




Sen var jag ute med massa trevliga tjejer igår i oslo, dem var mellan 85-82 och sen jag =) så sa en av tjejerna när vi skulle bestäma ute ställe var vi skulle gå bara de inte är massa små bran där, då log jag lite extra och sa att jag var 88 =9 men jag fatta vad hon mena. Vi gick först till Justitsien som jag alltid har trot är samma ställe som socialen men de var de inte dem låg bera väg i väg. De var inte massa små brarn men inte så kul heler så vi gick på 10 min eller så. Så gick vi ner till "Mono" som jag inte heler hade varit på förut, kanske för att de är 23 och de kolla läg på 82:an men jag kom in i alla fall eftersom vi var en grupp på 9 eller att jag ändå var 22 vet inte vissa leg och gick in i alla fall. 

Är ganska trött idag fast jag sov till 12. Ska försöka städa badrummet, gå ut med soppor och laga mat idag de blir nog mina ordentliga saker idag =/  De regnar då får man vara lat =)

I morgon ska jag på en norsk skol avslutning =) ska bli kul och se hur de gör och de sjunger.

Annars flyttar jag igen nästa helg till Lindas lägenhet, en kollegá som ska vara borta i en månadstid och bor tio min från jobbet så ska låna den =) De blir bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0