travlig helg =)

jag har haft en väldigt trevlig vecka faktist och solig helg =)

Jag var på konsert på Jon Dee och såg Salem al fakir, trodde inte jag skulle känna igen så mycket av musiken men hade nog hört 80% i alla fall. Han var sjukt mysig på scen.



I lördags hade vi personalfest med mycket god mat, tack vare Amin och christian. Vi grillade korv och hamburgare. Det var dock allt snacks som gjorde hela middagen de var jordgubbar, blåbär, melon, nöter, toffefi, oliver m.m Så spela vi kub mitt lag vann självklart =)



Så har jag firat 6 juni här i oslo idag de slog 17 maj eller ??
 



  

Nee de var ganska pinsamt lite folk men det var väldigt trevligt organiserat av svenska margareta kyrkan här i oslo och fin sång från Liv. Så gick vi och åt god suchi efteråt mums.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Sluta se så jäkla fräsch ut, Anna! Jag får komplex! ;) Hoppas du fick pussa på Salem och rufsa hans mysiga hår =) Puss!

2010-06-07 @ 15:57:59
URL: http://detvillbaraut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0