äntligen ledig...

efter att ha left på jobbet i 3 dygn onsdag jobba jag 9:45-17:15 och hade föräldrarmöte mellan 17:30-21.00 där vi mer eller mindre bara fick skit från föräldrarna från min avdelning, är 50% var riktad till en avdelnings chef som inte var där som har varit sjukskriven.
torsdag upp 6.00 och börja 7:45-15:30 pågrundav sjukdom underbemaning en timme på stan då jag innhandlade saker till jobbet och sen tillbaka till personal möte kl 17:30-22.30 och fick ett konpendium på 40 sidor jag skulle läsa till på måndag då vi ska jobba utifrån de.
fredag också upp 6.00 och sluta 14 och åkte till göteborg kl 14:30 tack för att kerstin och carro finns och dem tar hand om mig nu i helgen.  
Jag jobbar alltså på dagis, vad hände med 8-17 och hur långt efter kan det vara rimligt att ta upp sitt missnöje, har de inte gått lite väl lång tid när men inte har sagt något på 5 månader????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0