Flytta igen...

Ja det blir nu av. Jag hade visningar för 4 personer igår. Två killar och två tjejer nu ska jag bara välja utifrån att de vill ha mina möbler, dem vill flytta in och dem andra vill ha den jag väljer =P

Jag flyttar till Sansa i april då hon ska till thailand i 3 veckor och sen vidare till Sanna i tre månader innan jag tar och lämnar norge för den här gången. Förhoppningsvis har jag då kommit in i stockholm på sosialantopologi programet och ska försöka att hitta någon stans och bo där upp och ha lite semester innan skolan börjar.

Om jag får som jag vill har jag alltså just nu planerat 3,5 år framåt i tid. Vad jag ska sysla med men allt är förändeligt, så vi får se vad som händer på vägen. Det känns i alla fall både läskigt och skönt om jag skulle komma in på studier i höst.

Är det någon annan som ska söka till högskolan nu i mars-april??

I morgon kommer Sanna, Linnea och Sansa till Oslo så ska vi i alla fall gå på "Latter" en stand up club. Det ska bli kul, hoppas jag kan skrata och förstå en del.

I kväll blir det lungt, ska se en film, fick massor av carro föra helgen tack för det =)

ska nog försöka att träna i morgon lunch också vore nog sunt. kanske ta en kaffe på stan om solen skiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0