Snowbord

Ett blåt höger knä, massor fräknar och riktigt röda kinder. Så ser jag ut efter en dag som har varit helt otroligt härlig tillsammans med Sanna uppe på "trivan", ett liftsystem med ganaka få backar. Jag känner mig fruktansvärt otränad. Solen strålade på oss från kl 13 fram till liftarna stängde kl 17. Jag gillar verkligen att det börjat bli ljust och man kan stänga dagiset nu kl 17:15 och ändå ha ljus. (hoppas att sanna läger upp bilder på face så ska jag ta några och lägga upp här )

Annars är den stora vinaren till mitt rum Pär/Per.

Så hade vi en väldigt rolig kväll igår på Latter, killarna som uppträde var Hase Bronten, Matias eller Martin Palm och en medel ålders kvinna med väldigt skön själv distans. (ni får gärna rätta mig och min stavning=)

I morgon är det måndag igen då ska jag ha ett snack med min högsta chef så får vi se vad som händer.

Är det någon som sitter inne på något väldigt roligt påskpyssel som skulle passa att jag gjorde med mina 3-4 åringar så förklara eller länka till mig =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Haha, synd att bilden är i från Oslo då när jag inte var singel.. ;P Tyvärr har jag för lite fantasi för att komma med pysseltips, kommer bara ihåg att man gjorde tuppar av toarullar. Men kolla pysselguiden.se. PUUUUSS!!!

2010-03-15 @ 16:28:21
URL: http://detvillbaraut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0