11 maj...

rätt och slätt!
Har precis sett Andra Avenyn och är jätte förvirad...annars har jag tagit lämnat blod idag som ska på annalys för att jag ska kunna få veta om jag har pollen eller inte, tagit ut kortisån tableter som ska hjälpa tills jag får svar.
Kollat massor skor på dinsko. Ringt min kära men lite viria mormor. Vissa skulle väl här ifrån säga att de ligger i släkten. Så har jag genom gått en väldigt vanlig tidigvakt på jobbet.

Jag hoppas nu att jag kommer må bättre av de tableterna jag har hämtat ut annars får Liza ett helvete när hon kommer i morgon =/
Vi ska ihop fira 17Maj med bran i morgon jag och Liza, så får vi se hur många som faktist kommer ihåg henne. Ett barn peka på henne senast idag och sa aaa, han har inget språk. Han kommer nog bli glad att se henne i alla fall =)
Annars får vi se var vindarna tar oss under de dagarna som jag är ledig hela 5 =) de blir väl i alla fall lite grillning och dricka om vädret tillåter.
Ska försöka vara duktig och ha kamran med mig under helgen så får vi se om de blir några bilder.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Sorry to say, men det var sista avsnittet!!! Har inte sett det än. Får analysera sen!! PUSS

2010-05-18 @ 11:23:59
URL: http://detvillbaraut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0