då var de 14 dagar sen var av 9 lediga =)

Jag älskar att de är så mycket ledigt i maj =9 Jag har inte varit lika bra på att uppdatera som Liza så vill ni veta vad jag och liza hitta på 12-18 maj får ni läsa inlägget "En vecka i dåtiden" på http://minturnu.blogg.se/ 
Jag tog dock mer bilder så tänkte att ni kunde få se ändel av dem =)




Annars jobba jag som vanligt 19-21 den 21 åkte jag till örebro där min kärra syster bor. Jag har inte varit hos henne sen hon började studera där i januari 2009 eftersom jag åkte hit samtidigt. Det var helt underbart att träffa henne och alla som hon delar sin vardag med som Markus, Irene och hennes nya pojkvän Niklas för att nämna några. Vi åkte på en födelsedags fest när jag kom dit och sen gick vi på bartömning på en kår där i närheten. Alla krogar måste stänga kl 02:00 i örebro så vi fortsatte sen kvällen i koridoren, ute där jag hade lust att sitta på gräset och blev för nerkyld, vilket dessvärre lede till att jag måde jätte dåligt (med hjälp av alkoholen också) dagen efter. Vi skulle festa lördagen också då var de grillning som gälde anornat av Emmas koridor. En väldigt trevlig nykter lördag kväll =)

Söndag bar det av i en väldigt snygg gul gammal bubbla till köpcentret Marieberg. Jag spenderade ungifär 3000 tusen på kläder och mat. =)

 
Den jag åkte hade dock tak som man fick knäppa på så de blåste ganska rejält =) de regna i alla fall inte =p

Måndag blev städning och sökning på resor eftersom vi ska ta Rebeka utomblands jag och Em. Vi hitta ett lockande resmål till kroatsien och hoppas att de blir de flygg och hotell 3600. I så fall 7-14 aug.
Sen var det dags att åka hem till oslo igen.

Cicis sista vecka har idag börjat och som Tack för den här tiden ska jag och Hanna ta ut henne och äta i morgon kväll. Hon har annars fått min tjenst från september. På torsdag blir det personal möte och sen är det helg igen. Har inga fasta planer men de kommer väl bli så att jag åker in lördag kväll och tittar på Eurovishon ( vet inte hur de stavas) på någon stor bild.

De var allt Tack o hej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0