söndag

då var de nästan slut på vecka 21, den har varit trevlig med middag ute med Cici, Hanna, erika o sarah i onsdag. Vi gick till friday´s och trot eller ej jag åt kött, mycket gott. Erika bestälde medium rå kyckling =) av våran charmiga servitör, som alla farsökte få mig att gå hem med av någon anledning. Fredag bestog av tårar då det var Cicis sista dag, jag kunde inte sluta att tänka på hur det kommer bli när jag ska ta farväl av alla 15 underbara ungar.

Lördag blev också resturang med Liv, maria och malin som är marias syster och deras mamma. God thai denna gången. Efter det gick vi och såg på eurovishon.

Idag har jag bytt bank från dnbnor till skandiabanken. Medans sanna har sätt till att vi har ett bord ute att sitta vid och putsat våra fönster. Jag har äntligen fått ögon
Nu har jag precis sutit i en halv timme och tagit ut hår från en hätta på Sannas huvud, om de blir bra färg kanske jag gör de jag också i veckan vore kul med lite ljusare hår. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0